fredag 3. januar 2014

Fredag


Syns det var litt deilig å begynne på jobb igjen selv om det er kos hjemme og. Blir bare så lat jeg he he. Så nå føler jeg meg litt gira igjen.
 Tenkte å ta meg en trenings etterpå og, så er jeg kommet i gang igjen med det og. I morgen blir det ut på shopping, se om det er noe bra på salget nå i Januar. Trenger hvertfall litt ny sminle etterhvert.


 Anbefaler  "Nude Magique BB cream "som jeg kjøpte på cubus, og den er virkelig god og ikke minst fantastisk å smøre i ansiktet. Den kommer jeg til å bruke fremover.


Slik ser den ut når du tar  på hånden , se at du tar riktig til din hud før du kjøper den. Og så maserer du det bare utover som en ansiktskrem og den dekker veldig bra, samtidig gir meg litt farge og glød. Jeg får faktisk ikke uren hud av den heller, det hender jeg får stygg hud av noen fundasions. Den koster 179kr og den kan også bestilles på nettet hos Vitahttp://www.vita.no/hudpleie/l-oreal-nude-magiquebbcreamedium.hdclid=CNTRxLy54rsCFUiN3godlWQAgwen
                                                                  





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar