lørdag 18. januar 2014


 I dag er det bare kos og avslapning hjemme. Ble litt vin i går, så en liten smule redusert i dag. Vi hadde det så kjekt i går med herlige folk, god mat og drikke. Minste jente er forsatt hos farmoren og koser seg, mens eldste jente har kost seg hjemme med oss i dag og er klar for håndball kamp på Osterøy i morgen. 


                                                                                           Kari Traa

Elsker å daffe i mitt Kari Traa undertøy på slike dager.Det beste ullet jeg har hatt av det jeg har prøvd  før.
         Og jeg er mye ute med jobben så må ha godt med klær og bare det å ha dette under holder meg varm og god.

Det er masse fint i Kari Traa og flotte farger
Kan kjøpes på Flust.no

Høye og tøffe ull sokker fra Kari Traa.
Disse kunne jeg tenke meg å prøve.

                                        Ønsker alle en fin lørdagskveld videre. Kos dere masse.

2 kommentarer: