søndag 26. januar 2014

                                                    Helg med nye prøvelser!!!       
Grove polarbrød, tips fra en venninne og de var knallgode. Tror ungene vil like å få de med seg i matboksen:)
Prøvde meg også på pannekaker med havregryn og mager kesam, kjempegode:)



Har dere hatt en fin helg? Jeg har hatt en rolig helg hjemme med ungene, mens mannen har vært på tur med jobben siden torsdag. Deilig å få han hjem igjen i dag:)  I morgen kommer bestillingen fra Toppmat Adam, gleder meg veldig til det. Fikk menyen for uken og den så fantastisk ut.  I morgen er det ny uke og nye muligheter.  Ha det bra så lenge:)





2 kommentarer:

  1. Du har virkelig arbeidet deg opp noen gode husmorpoeng denne helgen :)))
    Kanskje vi får smake disse herlighetene på Geilo om noen uker :))) Yeah... Såg deilig ut !!

    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Ja prøver meg litt Heidi, er kjempegøy:) Gleder meg til Geilo...godt mulig det blir noe god mat der hihi:)

    SvarSlett