onsdag 1. januar 2014


Litt New York


Syns det er så gøy å plukke opp mote fra New york, moteshow og kjendiser.
Gleder meg virkelig til å oppleve og utforske New York selv i løpet av året.
Tenkte også å finne linker der du kan eventuelt finne mye likt i samme stil og så billig så mulig.
Her er litt inspirasjonsbilder:


Orange leppestift er veldig trendy akkurat nå og den gir huden en fin glød. Her kan du gå inn å finne tilnærmet for en billig peng http://no.oriflame.com/products/product-detail.jhtml?prodCode=23464
Når vi er inne på det orange er det faktisk utrolig stilig med skinnjakke i orange også som du ser på modellen under, jeg selv vuderer å spante på meg en skinnjakke og man kan røffe opp alt slags plagg, som du ser på bilde kan den brukes til kjoler og ikke minst er det råstilig til enkle jeans. Man får også skinnjakker i alle slags farger. Jeg fant en del innpå Zalando.no og husk mye salg nå i januar så nå man kan gjøre store kupp. Følg denne linken så kan du se hva jeg fant:http://www.zalando.no/oakwood-skinnjakke-oransje-oa121g040-205.html



Dette er trendy og kult. Mange er veldig redd for å bruke for mye mønster og ja det kan fort bli for mye så da gjelder det bare å tenke hvordan kan jeg kombinere dette. Er underdelen veldig mønstrete så tenk at overdelen bør være enklere og lite mønster, gjerne noe ensfarget, da får du roet det hele ned og kan bli kjempelekkert. Veldig trendy med blomster på topp, bukse, kjoler osv. og bare en enkel hatt røffer det hele opp. Du kan finne mye fint her:mhttp://www.hm.com/no/product/23134?article=23134-A




Jeg elsker denne looken her, bare så enkel men samtidig gjør den fantastiske knalle blåfargen på blazeren alt og ikke minst de rød solbrillene til.  Elsker skarpe farger og da trenger man ikke mer enn en enkel svart topp eller singlet under. Absolutt noe man kan gå med i hverdagen. 

Accassorisene fant jeg billig på hm.com


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar