torsdag 9. januar 2014

SNART HELG IGJEN


Dagene flyr avgårde, merker det blir ikke så mye blogging. 
Jeg føler meg full i energi og i dag var det et lite glimt av solen her i Bergen, bare helt fantastisk å se litt sol lys, ikke så mye som skal til. Meg og søsteren min var inne på nettet for å se på sydentur i dag, har bare såååå lyst,drømme drømme. Så nå er jeg virkelig der jeg tenker på sol og varme og da må jeg jo bare finne litt sommerlige inspirasjonsbilder. 

Blå bikini hm.no med knyting i sidene

Blå stripete bikini hm.no

Neongul bikini hm.no med glidelås på sidene


Når jeg viser bikini så tenker man ofte på brunfargen og, hverfall gjør jeg. Så finner jeg noe jeg bare må ha og det er "SILK`N BODY TAN"
KOSTER 1696 KR PÅ ELKJØP

Her er pakken man få.. Man vil jo fort spare inn og i tillegg spare seg for solskader og jeg som er i en aldre av 34 bør vel tenke ekstra på huden, blir jo ikke akkurat yngre. Den skal igjen gi naturlig brunfarge. Det skal ta en ca 30 minutter å gjennomføre. Smitter heller ikke over på klærene og fargen varer opptil 14 dager. Høres bare helt fantastisk ut.  Noen som har prøvd dette selv?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar