tirsdag 7. januar 2014

onsdag

Har litt tid før jeg skal  på jobb igjen, fått ungene avgårde til skole og barnehage.  Så nå er det kaffi og pc litt....blir fort en stund.
Burde ha gjort husarbeid nå som jeg har sjanse, men kan vente litt går ingen vei he he.
De siste dagene har jeg ikke fått blogget noe, travelt  å begynne på jobb igjen og ikke minst trøtt har vi vært hele familien.
Har no hvertfall kommet i gang med treningen, var på time i går og det er såååå deilig.
Ellers har jeg surfet litt på nettet og funnet dette som er helt enkelt, svart bukse med en enkel grå genser til, fant også pums som er hvite og gjør hele antrekket som på bilde rett under.





                                           Alle klærene har jeg funnet fra Zalando.no.

Svart blank bukse
Lekkert med hvite pums til
Michael Kors veske i svart
                                          Fant denne luringen her og som jeg bare må legge ut:                              
Babyliss Curl Secret krøllstang


Noen som har prøvd denne, ser jo hlet fantastisk ut??? 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar