søndag 5. januar 2014

SØNDAGSMODUS

Så var søndagen her siste fridag så er det full jobbeuke. Kjenner det skal bli litt godt. 
Føler meg bedre i formen og i dag. Så har jeg støvsuget og vasket gulver. 
Ungene var virkelig i søndagsmodus, så på film og koste seg under teppe i sofan.
Meg og min søster har gått lang tur i dag og, deilig med frisk luft. Ellers har jeg vært så flink å lage lunsj til meg og min mann ut i uken, kylling og ris. Blir så lei den brødmaten jeg.
Når ungene var lagt, satt jeg med ned under teppe og trykker litt på tven og der begynne" Sex and the City 2", bare elsker de filmene og serien. Så nå koser jeg med pcen på fanget og film. Livet er herlig.
                            Litt fra moteuke i New York, passet bra med "Sex and the City"
Fine duse farger

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar